مادر ابراهیم فیروزی نوکیش مسیحی زندانی در فراق فرزند درگذشت
نوشته شده توسط : reza ranjbar

مادر ابراهیم فیروزی نوکیش مسیحی زندانی در فراق فرزند درگذشت

علی رغم ضجه این مادر برای دیدار با فرزند، مسئولان زندان هرگز این اجازه را برای او صادر نکردند.

«محبت نیوز»- گزارش‎ها از تهران حاکیست متاسفانه مادر «ابراهیم فیروزی» نوکیش مسیحی در فراق فرزندش تسلیم سرطان شد و آفتاب زندگی‌اش غروب کرد.
مادر ابراهیم یک سال می‎شد که نتوانسته بود فرزند دربند خود را ملاقات کند. بینایی او به شدت کم شد و آخرین بار که اواخر مهرماه جمعی از فعالین اجتماعی و مسیحی برای دیدار او به منزلشان رفته بودند می‎گفت تنها آرزویی که دارد آزادی و دیدار دوباره با فرزندش است.
فراق فرزند جسم و روح این مادر شکسته دل را گرفتار کرده بود و حال او روز به روز وخیم‌تر می‎شد. مسئولان زندان تحت امر نهادهای امنیتی و قضایی او را زیر فشار قراردادند و اجازه نمی‎دهند به مرخصی برود و با وجود اینکه نیمی از دوران محکومیت خود را طی کرده اجازه استفاده از آزادی مشروط را به وی نمی‎دهند!
“ابراهیم فیروزی” که در زندان رجایی شهرکرج دوران محکومیت را طی می‎کند در فروردین ماه ۱۳۹۴ توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست «قاضی مقیسه» به اتهام تشکیل گروه به قصد برهم زدن امنیت کشور به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد و این حکم پس از مدتی در دادگاه تجدید نظر استان تهران تایید شد.

وی علاوه بر این حکم ۵ ساله بر اساس حکم قبلی پس از آزادی به شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان تبعید خواهد شد.
مشخص نیست مسئولان زندان با مرخصی او برای حضور در مراسم تدفین مادرش موافقت می‎کنند یا نه اما سابقه نشان داده مسئولان زندان در مورد این قبیل مرخصی‌ها تبعیض آمیز برخورد می‌کنند و کم نبودند دگراندیشان و زندانیان سیاسی و عقدیتی که هرگز نتواستند برای آخرین بار پیش از تدفین عزیزان خود را ملاقات کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:




:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: